روش های عیب یابی استارت خودرو

Screenshot 2024 01 30 081337

هنگامی که کلید استارت را روشن می کنید، استارت وظیفه میل لنگ موتور شما را بر عهده دارد. این به زنده کردن موتور ماشین کمک می کند. اگر مشکوک هستید که استارت درست کار نمی کند، قبل از تعویض استارت آن را عیب یابی کنید، زیرا اجزای مختلف زیادی به غیر از استارت می توانند باعث روشن نشدن وسیله نقلیه شما شوند.

 

گام 1

یک ولت متر روی باتری قرار دهید تا ولتاژ خروجی باتری را اندازه گیری کنید. اگر باتری کمتر از 12 ولت می خواند، باتری را شارژ کنید و سپس سعی کنید خودرو را روشن کنید. اگر عجله دارید، از یک جفت کابل جامپر استفاده کنید و باتری ماشین خود را با باتری ماشین در حال کار وصل کنید. این باتری شما را از معادله حذف می کند. اگر ماشین هنوز روشن نشد، به مرحله بعد بروید.

 

گام 2

چراغ های جلو را روشن کنید و سپس سوئیچ استارت را بچرخانید تا خودرو را روشن کنید. اگر چراغ‌ها کم شد، احتراق به درستی کار می‌کند زیرا تلاش می‌کند برق را از باتری به استارت بفرستد. اگر چراغ ها کم نمی شوند، مشکل از جرقه است و نه استارت.

دو پایه واقع در پشت شیر ​​برقی استارت را پیدا کنید. پیچ و مهره های برقی به استارت می خورد. ترمینال سمت چپ به سوئیچ احتراق می رود. ترمینال سمت راست دارای یک سیم جامپر است که به کانکتوری که روی استارت قرار دارد می رود. قسمت فلزی یک پیچ گوشتی عایق را روی هر دو رابط قرار دهید. این از درگیر شدن شیر برقی جلوگیری می کند. از یک نفر دوم برای روشن کردن وسیله نقلیه بخواهید. موتور داخل استارت باید شروع به زمزمه کند. اگر موتور استارت هوم کند، استارت سالم است و شیر برقی استارت معیوب است. اگر موتور استارت روشن نشود یا به سختی کار کند، استارت معیوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *