باتری پورشه ماکان

پورشه ماکان

پورشه ماکان را می‌توان تنها کراس‌اور جمع و جور ایران دانست که از بالاترین سطح تجمل، عملکرد و راحتی کابین برخوردار است.پورشه ماکان در سال 2014 معرفی و از سال 2015 به صورت محدود  تا سال 2018 به ایران وارد شده  پورشه ماکان های وارداتی به ایران دارای موتور 4 سیلندر توربو با توان 252 اسب بخار می باشند که این نیرو را بین چهار چرخ خود تقسیم میکنددر حال حاضر از لحاظ پرفورمنس، شاسی بلندهای اندکی قادر هستند با پورشه ماکان رقابت کنند. پورشه ماکان جزو اسپرت‌ترین شاسی بلندهای بازار به شمار می‌رود که توانست لقب پرفروش‌ترین محصول پورشه را از آن خود کند.

بسیاری از منتقدان، ماکان را نسخه‌ی کوچک‌شده‌ی مدل کاین می‌دانند که لزوماً این مورد چندان بد نیست. نمای جلوی ماکان طراحی بسیار منظمی دارد که کاملاً با نمای عقب ساده و بی‌آلایش آن همخوانی دارد.

پورشه را می‌توان یکی از بازندگان بزرگ وضع قانون منع واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی دانست؛ قانونی که در سال 2014 اجرایی شد. در آن زمان، تمامی محصولات این خودروساز، پیشرانه‌های حجیم 6 یا 8 سیلندر داشتند و مشمول این قانون بودند.

اما پس از معرفی ماکان با پیشرانه 2.0 لیتری توربو در سال 2014، شانس بازگشت این برند به کشورمان فراهم شد و در نهایت از اواخر سال 2015 شاهد ورود اولین سری ماکان به کشورمان بودیم. ماکان را می‌توان تنها کراس‌اور جمع و جور ایران دانست که از بالاترین سطح تجمل، عملکرد و راحتی کابین برخوردار است.

ماکان با انبوهی از آپشن‌ها متنوع به بازار ایران قدم گذاشته و به همین دلیل باید در نسخه‌های فولش، چندین آپشن مهم را چک کنید مثل چراغ‌های هوشمند تمام LED که پورشه به آنها PDLS PLUS میگوید، سیستم صوتی Burmester، صندلی 18 حالته برقی، سقف جیر، پنج گرمکن (جلو+عقب+فرمان)، چهار رادار (جلو+کروز هوشمند+تغییرلاین+نقطه کور)، رینگ 21 اینچ و کرنوگراف داشبورد.

نکته بسیار مهم‌تر اینکه مدل‌های فول ماکان، اصطلاحا به 9 کلید معروفند چراکه در کنسول مرکزی آنها و درست در پایین اهرم دنده، 9 کلید مختلف دارند که عبارتند از: دکمه‌های اسپرت و اسپرت پلاس (برای تنظیم همزمان حساسیت فرمان، پدال گاز، گیربکس و تعلیق)، دکمه تعلیق هوشمند یا PASM (با سه حالت کامفورت+اسپرت+اسپرت پلاس)، دکمه تنظیم ارتفاع (کاهش ارتفاع تعلیق به میزان 10 میلیمتر)، دکمه کنترل پایداری (ESP)، دکمه آفرود (برای مسیرهای شنی، برفی و یخی)، دکمه ماندن در لاین (کنترل فرمان خودرو برای ماندن بین دولاین)، دکمه اگزوز اسپرت، دکمه استارت استاپ انجین (خاموش کردن انجین در حالت توقف برای کاهش مصرف سوخت).

باتری فابریک خودروی پورشه ماکان باتری 100 آمپر پایه کوتاه می باشد.

 

جدول باطری های مناسب خودروی پورشه ماکان

برند باتری

کارخانه تولیدکننده

آمپر مناسب

باتری وایا , باتری پلستار

وایا باتری قم

100 آمپر پایه کوتاه

باتری شارک , باتری سین , باتری سیلور , باتری ولتا

نیروگستران خراسان

100 آمپر پایه کوتاه

باتری گلدن سیلد

برنا باتری

100 آمپر پایه کوتاه

باتری یاک , باتری ویگور , باتری آذر

آذر باتری

100 آمپر پایه کوتاه

باتری واریان

صبا باتری

100 آمپر پایه کوتاه

باتری اوربیتال , باتری اتمیک

سپاهان باتری

100 آمپر پایه کوتاه

 

 

قیمت باتری پورشه ماکان:

جهت اطلاع از به روزترین و مناسب ترین قیمت باطری پورشه ماکان و مشاوره خرید باتری می توانید در همه روزهای هفته و حتی در ایام تعطیل با شماره های امداد باتری جلودار ۳۱۶۱-۰۶۱ و ۰۹۱۶۱۰۰۱۰۸۰ تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات امداد باتری اهواز:

  • ارسال و نصب سریع در کمتر از ۱ ساعت در سطح استان خوزستان
  • قیمت های بسیار مناسب
  • تنوع مختلف انواع برندهای باطری ماشین
  • تاریخ گارانتی جدید و به روز همراه با گارانتی معتبر در سراسر کشور
  • تست رایگان سلامت سیستم برق خودرو و دینام ماشین
  • امکان تحویل سفارش در روزهای تعطیل

 

با انجام تست دینام دوره ای رایگان ، گارانتی باتری خود را بیمه کنید.

جهت دریافت مشاوره فنی رایگان می توانید با شماره ۳۱۶۱-۰۶۱ تماس حاصل فرمایید. امداد باتری جلودار همه روزه حتی روزهای تعطیل آماده امداد رسانی به هم استانی های گرامی می باشد. با امداد باتری جلودار از ارسال رایگان در کوتاهترین زمان ممکن، نصب رایگان توسط تیم فنی متخصص و تست رایگان دینام خودرو بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *