باتری کرکره برقی و درب اتوماتیک

باتری کرکره برقی

کاربرد باتری یو پی اس کرکره برقی

باتری کرکره برقی و درب اتوماتیک در اغلب ساختمان ها، مجتمع ها و ادارات کاربرد دارند تا در زمان قطع برق، امکان باز و بسته کردن درب ها وجود داشته باشد. بنابراین می توان گفت که سیستم برق اضطراری (UPS) در کرکره برقی و درب پارکینگ از جمله موضوعات مهم هنگام نصب کرکره برقی به حساب می آید.

یکی از وظایف اصلی یو پی اس (UPS) کرکره برقی و جک بازویی پارکینگ، ذخیره برق در باطری هاست تا در زمان قطع برق شهری، باتری در مدار قرار گیرد و موتور بوسیله برق باتری کار کند.

باتری مناسب درب کرکره برقی و درب پارکینگ

باتری‌های اسید سربی از پرکاربردترین انواع باتری برای تجهیزات اتوماتیک مانند کرکره برقی و درب اتوماتیک هستند. باتری‌های اسید سربی با طول عمر مناسب، تنوع ظرفیت کافی و قیمت مقرون به صرفه‌، رایج‌ترین نوع باتری برای درب برقی به حساب می‌ آیند. پرکاربردترین باتری‌ها برای سیستم بک آپ تایم درب کرکره برقی و درب پارکینگ، دارای ولتاژ 12 ولت هستند.

ظرفیت باتری مناسب برای درب کرکره برقی به مدت زمان برق دهی و تعداد دفعات باز و بسته شدن درب بستگی دارد. اگر فقط یک بار باز و بسته شدن در کافی است، می توان از یک باتری با ظرفیت کم استفاده کرد. اما برای مکان‌های پرتردد، بسته به مدت زمان قطع برق و تعداد دفعات موردنیاز برای باز و بسته شدن درب، باید ظرفیت باتری(ها) را بیشتر انتخاب کرد تا بتواند انرژی موردنیاز تجهیزات را فراهم کند.

عمر باطری درب کرکره و اتوماتیک

باتری‌ها بسته به نوعشان، دارای طول عمر مفید متفاوتی هستند. اما عوامل متعددی هم در کاهش یا افزایش طول عمر مفید یک باتری تاثیرگذار هستند. از جمله موارد موثر در طول عمر باتری می‌توان به کیفیت باتری، میزان شارژ و دشارژ، دمای محل نگهداری، شارژر مناسب و تاریخ تولید باتری اشاره کرد. به طور معمول، عمر متوسط یک باتری اسید سربی درب بسته، بین 2 تا 5 سال است.

قیمت باتری درب کرکره برقی

قیمت باتری یو پی اس درب کرکره برقی بستگی به برند، کیفیت، ظرفیت باتری، خدمات پس از فروش و … دارد. همچنین قیمت باطری درب پارکینگ متناسب با نوع و اندازه و تعداد باز و بستن درب پارکینگ، متغیر خواهد بود. برای استعلام قیمت باتری یو پی اس کرکره برقی و درب پارکینگ و درب های اتوماتیک می توانید با کارشناسان امداد باتری جلودار در مرکز فروش باتری درب اتوماتیک تماس حاصل فرمایید: 09160700015

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *