باتری یو پی اس صنعت

باتری یو پی اس صنعت

باتری یو پی اس صنعت Sanat از برندهای جهانی تولید انواع باتری یو پی اس با ولتاژ و آمپراژهای مختلف به حساب می آید.

برند صنعت در سال 1384 در کشور ایران کار خود را آغاز کرد و توانست خود را به عنوان یک تولید کننده بزرگ در حوزه انواع باتری مطرح کند. باتری یو پی اس صنعت در اکثر کشور های معروف قاره های مختلف تحت لیسانس صنعت در حال تولید است.

باتری های سرب اسید با برند صنعت (SANAT) با توجه به ساختاری که دارند در حوزه های گوناگون صنعت کاربرد داشته و نکته حائز اهمیت این است که قابل شارژ مجدد بوده و نیاز به تعمیرات و نگهداری خاصی ندارند و فقط باید در محل خشک و خنک نگهداری شوند. باتری های یو پی اس (ups) صنعت در انواع کاربردهای صنعتی با تکنولوژی ساخت MF و کلسیمی تولید می شوند.

 

کاربرد باتری UPS صنعت (Sanat)

با توجه با آن که باتری صنعت تقریبا تمامی آمپرهای مصرفی را پوشش می دهد به همین منظور در دزدگیر ها و وسایل پزشکی، صنایع مخابراتی، دستگاه های شارژی و … کاربرد دارد. باتری ups صنعت را می توان در اغلب دستگاه های یو پی اس (UPS)، سیستم های برق خورشید، سیستم های برق اضطراری، دیتاسنتر ها و اتاق سرور ها، سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل، سیستم های ایمنی و امنیتی، تجهیزات بیمارستانی و پزشکی و سایر مصارف استفاده کرد.

 

قیمت باطری یو پی اس صنعت

قیمت باتری یو پی اس صنعت به دلایل وجود نوسانات قیمتی در ارز و همچنین سرب دارای نوساناتی می باشد و نمی توان برای محصولات برند صنعت قیمت مشخصی را معلوم کرد. جهت اطلاع از آخرین قیمت باتری های یو پی اس Sanat می توانید با کارشناسان امداد باتری جلودار تماس بگیرید و به صورت رایگان در خصوص باتری ups مورد نیاز خود، مشاوره بگیرید.

 

خرید باتری یو پی اس صنعت

جهت خرید انواع باتری های یو پی اس صنعت، حتما به اصل بودن محصول و آکبند بودن آن توجه کنید و پیشنهاد میشود برای خرید باتری یو پی اس صنعت یا محصولات دیگر این شرکت حتما با یک متخصص در زمینه انتخاب بهترین باتری یو پی اس در ارتباط باشید. امداد باتری جلودار به عنوان یک فروشگاه تخصصی حوزه خرید و فروش انواع باتری یو پی اس برند صنعت (Sanat) می تواند شما را در جهت مشاوره و انتخاب درست باتری ups راهنمایی کند، کافیست با شماره 09160700015 در ارتباط باشید.

 

گارانتی باتری یو پی اس صنعت

تمامی باتری های یو پی اس صنعت دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 24 ماهه معتبر در سراسر کشور می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *