باتری یو پی اس یوفو

باتری یو پی اس یوفو

باتری یو پی اس یوفو (UFO) از سری باتری های UPS تولید شده در گروه صنعتی آکوباتری می باشد که جهت استفاده در دیتا سنترها، سیستم‌های برق اضطراری، حفاظتی، امنیتی و تجهیزات انرژی تجدید‌پذیر طراحی شده است.

کاربرد باتری یو پی اس یوفو

  • سیستم های مخابراتی
  • تجهیزات انرژی تجدید پذیر
  • تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی
  • دیتا سنترها و تجهیزات مراکز داده
  • تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق
  • سیستم های برق اضطراری (UPS، اینورتر، شارژر ها و..)
  • سیستم های حفاظتی و امنیتی (اعلام و اطفاء حریق و…)
  • سیستم های ذخیره انرژی

قیمت باتری یو پی اس یوفو

قیمت باتری یوفو به عوامل گوناگونی از جمله ظرفیت باتری، تاریخ تولید، طول عمر باتری، مشخصات فنی، کیفیت و خلوص سرب بکار رفته در باتری بستگی دارد. ظرفیت در باتری‌های یو پی اس یوفو به عنوان عامل اصلی در تعیین قیمت باتری یو پی اس شناخته می‌شود. هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، قیمت باطری‌ یو پی اس نیز گران‌تر می‌شود. انتخاب ظرفیت باتری ups وابسته به توان یوپی اس است، در نتیجه هرچه توان یو پی اس بالاتر باشد ظرفیت باتری نیز باید بالاتر باشد.

همچنین باتری یوپی اسی که تاریخ تولیدی قدیمی‌تری داشته باشد، قیمت پایین‌تری نسبت به سایر باتری‌ها دارد. ازطرفی باتری‌های یو پی اس به دلیل استفاده از سرب در ساخت آنها، قیمت باتری با تغییر قیمت سرب، افزایش یا کاهش می‌یابد بنابراین بهتر است قبل از خرید باتری یو پی اس با کارشناسان امداد باتری جلودار در تماس باشید و مشاوره بگیرید.

خرید باتری یو پی اس یوفو

خرید باتری ups به عنوان منبع ذخیره و منبع تغذیه اضطراری برای انواع دستگاه‌های الکترونیکی خانگی و صنعتی الزامی است. چنانچه برق معمولی از کار بیافتد و ولتاژ به سطح غیر قابل قبولی کاهش پیدا کند، باطری ups به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برق شما را تامین می نماید. کاربرد باتری یو پی اس در صنایع مختلف مورد اهمیت است. اگر بخواهیم اهمیت استفاده از باتری های یو پی اس را ذکر کنیم میتوانیم به استفاده از آن در صنایع پزشکی، اتاق عمل، آسانسور، نیروگاهها، آنتن های مخابراتی و … اشاره کرد. امداد باطری جلودار با کمک متخصصین در زمینه خرید و نصب باتری های یو پی اس یوفو آماده همکاری با شرکت ها و سازمانها می‌باشد.

آمپر های تولیدی برند UFO شامل باتری 4.5 آمپر ، باتری 7.5 آمپر، باتری 9 آمپر ، باتری 12 آمپر ، باتری 18 آمپر ، باتری 28 آمپر ، باتری 42 آمپر ، باتری 65 آمپر ، باتری 100 آمپر 

 

ufo metting

شرکت آکو باتری در ادامه روند گسترش تولید محصولات خود، طی مطالعات و پژوهش‌های تیم تحقیق و توسعه، با همکاری متخصصان این عرصه از کشور های آلمان، ترکیه و چین و بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا در تابستان 1400 موفق به تولید انواع باتری های صنعتی (سیلد لید اسید) با نام تجاری یوفو شد. آزمایش‌های کیفی با استانداردهای روز اروپا به عنوان رهیافتی همیشگی، سرلوحه ی شرکت آکو باتری بوده که این شرکت را در زمره ی به‌روزترین آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت در کشور قرار می دهد.

دانش فنی این محصول، حاصل مطالعات تیم تحقیق و توسعه و مشاورین مجرب از شرکت های معتبر دنیا می‌باشد. تمامی ایستگاه‌های تولید و کنترل باتری UFO مجهز به تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته تحت کنترل و نظارت تیم فنی و مهندسی و منطبق با استانداردهای بین المللی می باشد و کیفیت مواد اولیه و محصولات میانی و نهایی توسط بازرسان کنترل کیفی، آزمایشگاه‌های برق و شیمی بررسی و تایید شده است.

باتری یو پی اس سیلد لید اسید UFO حاصل تحقیق، مطالعه و پژوهش گروه کارخانجات آکو باتری با بهرمندی از دانش فنی و تکنولوژی شرکت‌های بزرگ و به روز دنیا می باشد. بطور کلی باتری یوفو محصولی پایدار از لحاظ ولتاژ و جریان دهی و مقاومت درونی می‌باشد که جهت مصرف در انواع سیستم‌های استند بای و نیازمند منبع تغذیه جهت تامین انرژی طراحی شده است. باتری UPS سیلد اسید یوفو از دسته باتری‌های بدون نیاز به نگهداری Maintenance Free (SMF) می باشد.

آکو باطری با بهره‌گیری از آزمایشگاه‌های شیمی و برق به منظور کنترل کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی ، طی بازدیدها و تحقیقات گسترده ای که با همکاری متخصصان مجرب در این زمینه از کشورهای آلمان، ترکیه و چین بعمل آمده، راه اندازی گردیده است. از جمله تجهیزات مهم در صنعت و علم متالوژی دستگاه اسپکترومتر جهت بررسی کیفیت و تعیین درصد خلوص و عناصر سرب های خالص می‌باشد که در این مجموعه یکی از بروز ترین و پیشرفته ترین این تجهیزات از کشور آلمان تهیه و راه اندازی گردیده است.

همچنین در این آزمایشگاه تمامی تست های مربوط به مواد اولیه و صفحات تولیدی با دانش فنی و تکنولوژی بروز شده از کشورهای چین، آلمان و واحد تحقیق و توسعه مستقر در مجموعه در حال اجرا می‌باشد. از جمله این پارامترها تست ظرفیت دِشارژ، تست مقاومت درونی، تست اتصال کوتاه و تست‌های مرتبط با دوام، کارآیی باتری‌های UPS و… مطابق با استانداردهای داخلی و اروپایی از جمله استاندارد IEC 60896-21/22 انجام می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *