باتری مخابراتی و نیروگاهی

باتری مخابراتی

باتری مخابراتی و نیروگاهی بصورت سلول های ۲ ولتی از ۲۰۰ تا  ۳۰۰۰ آمپر ساعت تولید شده است. بیشترین موارد مصرف باتری 2 ولت در صنایع مخابراتی و نیروگاه های برق می باشد.

Screenshot 2024 09 07 103114 1

باتری ups مخابراتی

باتری یو پی اس مخابراتی بعنوان پشتیبان برق تجهیزات مخابراتی و نیروگاهی، در زمان قطعی برق استفاده می شود. باطری های مخابراتی باید توان کافی برای کارکرد صحیح تأسیسات مخابراتی را ارائه دهند و قابلیت شارژ سریع و طول عمر بالایی داشته باشند.

Screenshot 2024 09 07 103247

باتری مخابراتی موجود در بازار ایران

در حال حاضر از جمله شاخص ترین برندهای باتری مخابراتی 2 ولت موجود در بازار ایران می توان به باتری صبا و باتری نیل اشاره کرد.

Screenshot 2024 09 07 103258

کاربرد باتری مخابراتی

  • برای بالا بردن ضریب اطمینان در زمان تصادفات و ارتعاشات ناشی از کم شدن نشت اسید در موتور های برقی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به علت وزن بسیار کم و داشتن اطمینان از عملکرد خوب، کاربرد زیادی در حمل و نقل و ماشین آلات مجهز به قطعه های سنگین دارد.Screenshot 2024 09 07 103353

خرید باتری مخابراتی

هنگام خرید باتری مخابراتی می بایست باتری مناسب انتخاب شود تا دستگاه یو پی اس کارایی لازم برای عملکرد صحیح سیستم ها و تأسیسات را داشته باشد. جهت مشاوره و انتخاب باتری مخابراتی مناسب می توانید با امداد باتری جلودار تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت باتری مخابراتی و نیروگاهی

قیمت باطری مخابراتی با توجه به ظرفیت و آمپراژ باتری تعیین می شود. هر اندازه آمپر باتری بالاتر باشد، توان دستگاه یو پی اس برای روشن نگه داشتن تجهیزات مخابراتی و نیروگاهی بیشتر و قیمت باتری نیز گران تر خواهد بود.

امداد باتری جلودار نمایندگی فروش باتری های مخابراتی و نیروگاهی در سطح استان خوزستان می باشد که راهنمای شما در انتخاب صحیح باتری مورد نیاز شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *