باتری لکسوس GS

لکسوس

باتری فابریک خودروی لکسوس GS باتری 60 آمپر سیلد پایه بلند می باشد.

 

لکسوس جی‌اس (Lexus GS) خودرویی است که از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۲۰ در ژاپن تولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو- محور عقب، موتور جلو- چهارچرخ متحرک بوده است.

لکسوس سری gs از قلبی تپنده به حجم‌های ۲۰۰۰ سی سی تا ۵۰۰۰ سی سی بهره می‌برد که در سال ۹۴ و ۹۵ مدل ۲۵۰۰ سی سی آن وارد ایران شد. البته انتظار می‌رود که در سال ۹۶ مدل ۲۰۰۰ سی سی توربو شارژ آن توسط شرکت ایرتویا دوباره مجوز واردات را دریافت کند.

لکسس یا لکسوس – Lexus -شرکت خودروسازی ژاپنی است، که وظیفه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس شرکت تویوتا را بر عهده دارد.

شرکت لکسس در سال ۱۹۸۹ توسط مدیرعامل وقت تویوتا؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد.

امروزه لکسس به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص، در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند و یکی از ۱۰ نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌شمار می‌آید.

ریشه‌های تأسیس لکسس به پروژه‌ای مخفی بازمی‌گردد، که توسط کمپانی تویوتا بمنظور طراحی و ساخت خودرویی سدان در سال ۱۹۸۳ با نام پروژه اف۱ آغاز و در سال ۱۹۸۹ با عرضه خودروی لکسس ال‌اس راه‌اندازی شد…

خودروهای لکسوس در ایران توسط ایرتویا، همان نماینده تویوتا در ایران عرضه می‌شوند.

نیروی پیشران لکسوس GS 350 را یک موتور شش سیلندر خورجینی 3.5 لیتری تامین می‌کند که قادر است 306 اسب بخار نیرو و حدود 376 نیوتن متر گشتاور تولید کند. تیپ های استاندارد دیفرانسیل عقب با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و تیپ های سفارشی به صورت چهار چرخ محرک با گیربکس شش سرعته اتوماتیک به خریداران عرضه می‌شود. گفتنی است که هر دو این مدل ها به پدل شیفتر مجهز هستند.

در تست سرعت، تیپ قدیمی دیفرانسیل عقب و مجهز به گیربکس شش سرعته توانست ظرف 5.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه دست پیدا کند، به این ترتیب انتظار می‌رود که در تیپ های جدید مجهز به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، این زمان چند دهم ثانیه کاهش پیدا کند. وجود سیستم Start-Stop باعث می‌شود مصرف سوخت بسیار کاهش یابد. میزان مصرف سوخت لکسوس GS 350 برای تیپ های دیفرانسیل عقب در سیکل ترکیبی، شهر و بزرگراه به ترتیب 11، 14 و 9 لیتر است. این میزان برای تیپ های چهار چرخ محرک به ترتیب 13، 14 و 10 لیتر برآورد شده است.

جدول باتری های مناسب خودروی لکسوسGS

برند باتری

کارخانه تولیدکننده

آمپر مناسب

باتری وایا , باتری پلستار

وایا باتری قم

60 آمپر پایه بلند (6069) – 70 آمپر پایه بلند (7024)

باتری شارک , باتری سین , باتری سیلور , باتری ولتا

نیروگستران خراسان

60 آمپر پایه بلند (6069) – 70 آمپر پایه بلند (7024)

باتری گلدن سیلد

برنا باتری

60 آمپر پایه بلند (6069) – 70 آمپر پایه بلند (7024)

باتری یاک , باتری ویگور , باتری آذر

آذر باتری

60 آمپر پایه بلند (6069) – 70 آمپر پایه بلند (7024)

باتری واریان

صبا باتری

60 آمپر پایه بلند (6069) – 70 آمپر پایه بلند (7024)

باتری اوربیتال , باتری اتمیک

سپاهان باتری

             60 آمپر پایه بلند (6069) – 70 آمپر پایه بلند (7024)

 

 

قیمت باتری ماشین لکسوس GS:

جهت اطلاع از به روزترین و مناسب ترین قیمت باطری لکسوسGS  و مشاوره خرید باتری می توانید در همه روزهای هفته و حتی در ایام تعطیل با شماره های امداد باتری جلودار ۳۱۶۱-۰۶۱ و ۰۹۱۶۱۰۰۱۰۸۰ تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات امداد باطری جلودار:

  • ارسال و نصب سریع در کمتر از ۱ ساعت در سطح استان خوزستان (امداد باتری اهواز , امداد باتری دزفول , امداد باتری شوشتر , امداد باتری شوش , امداد باتری اندیمشک , امداد باتری آبادان , امداد باتری خرمشهر , امداد باتری رامهرمز , امداد باتری ماهشهر , امداد باتری ایذه , امداد باتری مسجدسلیمان , امداد باتری بهبهان و …)
  • قیمت های بسیار مناسب
  • تنوع مختلف برای انتخاب باطری از میان انواع برندهای باتری ماشین
  • تاریخ گارانتی جدید و به روز همراه با گارانتی معتبر در سراسر کشور
  • تست رایگان سلامت سیستم برق خودرو و دینام ماشین
  • امکان تحویل سفارش در روزهای تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *