مجتمع صنعتی سپاهان باتری یک کارخانه پیشرو در صنعت باتریسازی ایرانی به شمار می رود. مجتمع صنعتی سپاهان باتری در سال ۱۳۷۸ و در شهر اصفهان، پایتخت فرهنگی ایران پایه‌گذاری و تاسیس گردید. این مجتمع با تکیه بر همت ملی، فعالیت خود را در زمینه تولید باتری خودرو شروع نمود و هم اکنون به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان باتری خودرویی و صنعتی مطرح است. سپاهان باتری طی سال‌های اخیر، با تلاش کلیه مسئولین و پرسنل عزیز و همچنین با اجرای طرح‌های توسعه متعدد، ظرفیت تولید باتری خود را به ۵ میلیون دستگاه باتری در سال رسانده و تاکنون بالغ بر بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم در شهر اصفهان فراهم نموده است.

مجتمع سپاهان باتری با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و استفاده از مواد اولیه مرغوب و در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصان و کارشناسان صنعت باتری خودرو، قادر به طراحی و تولید انواع باتری‌ با بالاترین کیفیت، بر اساس استانداردهای جهانی و در آمپراژهای ۳۵ تا ۲۲۰ آمپر می‌باشد.

در سال ۱۳۷۹ با تاسیس توان باتری مونتاژ باتری در داخل صورت می گرفت. در سـالهای ابتدایی دهه ۸۰ و در راستای ایجاد ظرفیت در تولید صفحات و همچنین شارژ باتری، شرکت صفحه سازی توان فعالیت خود را آغاز کرد و کارگاه های شارژ رشد پیدا کرد و قالب های تزریق ساخته شد. این تکامل به تولید باتریهای سـبک و سـنگین در سال ۱۳۸۲ و باتری سـیلد در سـال ۱۳۸۴ انجامید و با تاسیس سپاهان باتری در سال ۸۴ بــه نتیجه رسید.

سپاهان باتری

در سال ۸۴ پروژه مشترک رنو با ایران خودرو و سایپا برای تولید L۹۰ اتفـاق افتـاد کـه از آن زمان تاکنون سپاهان تنها تامین کننده داخلی باتری L۹۰ در داخل کشور می باشد. پس از تبدیل شدن شرکت صفحه سازی توان به سپاهان باتری در سـال ۱۳۸۴ و رشد و پیشرفت در داخلی سازی محصولات، از سـال ۱۳۸۶ به بعد کل مواد اولیه باتری به غیر از ادتیوها و عایق تولید داخلی شـد. در اولین گام سوزوکی به این سبد افزوده شده است. از سوی دیگر با انتخاب سپاهان باطری به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی تامین باتری مورد نیاز در پروژه مشترک پژو، ایران خودرو این مسیر به سـرعت در حال کامل شدن است.

مجتمع صنعتی سپاهان باتری به عنوان بزرگترین تولیدکننده باتری‌ خودرو و باتری‌های صنعتی در بخش خصوصی کشور، در مسیر تولید خود ضمن توجه ویژه‌ به بهره‌­گیری از سامانه­‌های رباتیک به ‌منظور افزایش کیفیت، کاهش خطا و افزایش سرعت در کنار تنوع تولید به راه‌اندازی خطوط جدید منطبق با ضوابط محیط زیست همت گماشته است.

باتری های سپاهان باتری شامل باتری اوربیتال , باتری اوربیتال وان , باتری اوربیتال وان سیلور پلاس , باتری سوزوکی , باتری اتمیک , باتری بارکاس , باتری یاشا , باتری برجیس , باتری سیوولکس , باتری اورانوس , باتری سویو , باتری پاور ایکس می باشد.

 

جهت اطلاع از موجودی و لیست قیمت باتری های سپاهان باتری می توانید با امداد باتری جلودار به شماره ۳۱۶۱-۰۶۱ تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید اینترنتی باتری های سپاهان باتری با بهترین قیمت در استان خوزستان همراه با ارسال و تعویض باتری در محل، کلیک نمایید.

امداد باتری جلودار نمایندگی فروش سپاهان باتری در اهواز و در سطح استان خوزستان می باشد.