شرکت تولیدی صنعتی وایا باتری در سال 1390 تاسیس شد و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات و دانش فنی روز دنیا با هدف تولید محصولاتی متفاوت و قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی، جهت تامین نیاز داخل و صادرات در شهرک شکوهیه قم در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع افتتاح گردید. شرکت وایا باطری صدرا با تولید انواع باتری خودروهای سواری و سنگین با تنوع آمپراژی 35 آمپر الی 200 آمپر در حال فعالیت می باشد و توانسته حجم تولید خود را به 6000 باتری در روز برساند.

وایا باتری

باتری های وایاباتری از لحاظ کیفیت نظیر باتری های کره ای طراحی و ساخته شده اند و از طول عمر بالا و قدرت استارت زنی بالایی برخوردارند. باتری های وایا با توجه به استانداردهای روز جهان ساخته شده‌اند و دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم و محکم هستند.

شرکت وایا باتری ابتدا تولید خود را با برندهای وایا، شادن و ریبال آغاز کرد و سپس برندهای دیگری از جمله کومهو، دوان، استارک، اسپارو، پلستار و… را به برندهای تولیدی خود اضافه نمود. بطور کلی شرکت وایا باتری محصولات خود را در دو سری N و L از نوع سیلد MF دارای صفحات کلسیمی اکسپند تولید می کند.

جهت اطلاع از موجودی و لیست قیمت باتری های وایا باتری می توانید با امداد باتری جلودار به شماره ۳۱۶۱-۰۶۱ تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید اینترنتی باتری های وایا باتری با بهترین قیمت در استان خوزستان همراه با ارسال و تعویض باتری در محل، کلیک نمایید.

امداد باتری جلودار نمایندگی رسمی فروش حضوری و فروش اینترنتی وایا باتری در اهواز و در سطح استان خوزستان می باشد.