شرکت نیروگستران خراسان در سال ۱۳۸۰ با مشارکت شرکت احیاء صنایع خراسان به میزان ۷۰% و شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به میزان ۳۰% با هدف تولید باتری های استارتر خودرویی به منظور تامین نیاز ایران خودرو و بازار یدک آغاز به کار نمود که در دی ماه سال ۱۳۹۵ سهام احیاء خراسان و ایران خودرو خریداری گردید. این شرکت اولین تولید کننده باتری سیلد کلسیمی در ایران بوده و در حال حاضر با تولید حدود ۸۰ میلیون آمپر ساعت انواع باتری استارتی ، ذخیره ساز ، صنعتی و بک آپ در سال تامین کننده اصلی باتری مورد نیاز شرکت ایران خودرو می‌باشد. برندهای تولیدی نیرو گستران خراسان شامل: Silver , Turbo , Shark , Cene , Volga , Volta می باشند.

گروه کارخانجات نیروگستران خراسان

این شرکت با دارا بودن حدود 20 سال تجربه در صنعت باتری حدود 500 نفر پرسنل داشته و با دارا بودن نیروهای مجرب به سرعت در مسیر توسعه کمی و کیفی محصولات به منظور کسب جایگاه شایسته صنعت در حرکت می باشد. شرکت نیروگستران خراسان با هدف تبدیل شدن به تامین کننده پیشرو در زمینه تولید انواع باتريهای استارتر خودرو در کشور، دو اصل افزایش کیفیت محصول و ارائه قیمت مناسب را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. در این راستا سازمان تلاش می نماید با استقرار الزامات استاندارد مدیریت کیفیت صنعت خودرو (۲۰۱۶:۱۶۹۴۹ IATF ) و الزامات خاص مشتریان به اهداف خود نایل آید.

باتری های این شرکت تحت لیسانس کره و با پارامترهای ویژه مناطق گرمسیری تولید شده اند و از قدرت CCA و استارت زنی بالایی برخوردار هستند.

برندهای تولیدی نیروگستران خراسان شامل: باتری سیلور , باتری توربو , باتری شارک , باتری سین , باتری ولگا , باتری ولتا و … می باشند.

 

جهت اطلاع از موجودی و لیست قیمت باتری های نیروگستران می توانید با امداد باتری جلودار به شماره ۳۱۶۱-۰۶۱ تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید اینترنتی باتری های نیرو گستران خراسان با بهترین قیمت در استان خوزستان همراه با ارسال و تعویض باتری در محل، کلیک نمایید.

امداد باتری جلودار نمایندگی رسمی فروش حضوری و فروش اینترنتی نیروگستران خراسان در اهواز و در سطح استان خوزستان می باشد.