شرکت تولیدی آذر باتری ارومیه یکی از اولین تولید کنندگان داخلی موفق در زمینه تولید انواع باتری خودرو در کشور می باشد. شرکت تولیدی آذر باتری (سهامی عام) در سال 1377 با اخذ مجوزهای لازم در شهر ارومیه واقع در استان آذربایجان غربی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع باتری استارتر خودرو شروع کرد. این واحد تولیدی ابتدا با ظرفیت 50000 عدد باتری در سال فعالیت تولیدی خود را با برند آذر آغاز نمود و توانست به سرعت پس از سه سال ظرفیت خود را به دو برابر افزایش دهد.

پس از 17 سال از آغاز فعالیت، در حال حاضر شرکت با اجرای چند طرح توسعه، احداث سالن های تولید و پشتیبانی جدید، خرید ماشین آلات بروز دنیا و همچنین تجهیز منابع انسانی خود توانایی تولید 800000 عدد باتری را در سال کسب کرده است و توانسته یکی از تامین کنندگان اصلی باتری شرکت های خودرو سازی همچون ایران خودروسایپا و ماموت باشد .

آذر باتری

شرکت اذر باتری ارومیه دارای بهترین و مجهزترین آزمایشگاه تست باتری بوده و به عنوان یکی از آزمایشگاههای همکار اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی در منطقه شمال غرب است که آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه تولید باتری می باشد. شرکت آذر باطری در سالهای اخیر با تکیه بر دانش بومی متخصصان خود و همت کارگران توانسته است در زمره بهترین تولید کنندگان باتری استارتر خودرو در کشور قرار گیرد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در واحد های مدیریتی و بازرگانی در چند سال اخیر ، آذرباتری هم اکنون توانسته است با قدرت به بازار کشور های خاورمیانه ورود و به پنج کشور این حوزه صادرات داشته باشد.

برندهای تولیدی کارخانه آذر باطری شامل: باتری آذر , باتری ویگور , باتری روشن , باتری ماموت , باتری سولیفان , باتری یاک , باتری دلکور، باتری زئوس , باتری آپادانا , باتری الوند پیشتاز، باتری الوند پیشرو و … می باشند.

جهت اطلاع از موجودی و لیست قیمت باتری های آذرباتری می توانید با امداد باتری جلودار به شماره ۳۱۶۱-۰۶۱ تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید اینترنتی باتری های آذر باتری با بهترین قیمت در استان خوزستان همراه با ارسال و تعویض باتری در محل، کلیک نمایید.

امداد باتری جلودار نمایندگی رسمی فروش محصولات آذر باتری در اهواز و در سطح استان خوزستان می باشد.