یو پی اس دستگاه لیزر

یو پی اس دستگاه لیزر

یو پی اس دستگاه لیزر :

یو پی اس (UPS) یکی از تجهیزات مهم در کلینیک‌های زیبایی است که کاربرد آن برای دستگاه‌های لیزر حیاتی می باشد تا در مواقع قطعی برق، عملکرد دستگاه لیزر دچار اختلال نشود و با تأمین انرژی مورد نیاز، دستگاه لیزر بدون وقفه به کار خود ادامه می دهد.

مزایای یو پی اس برای دستگاه لیزر :

1. محافظت در برابر نوسانات برق: سیستم UPS از دستگاه لیزر در برابر نوسانات برق محافظت می کند و اطمینان می دهد که درمان قطع نمی شود و دستگاه آسیب نمی بیند.

2. افزایش طول عمر دستگاه: سیستم UPS تضمین می کند که دستگاه لیزر، جریان برق پایداری دریافت می کند و خطر آسیب به دستگاه را به حداقل می رساند و طول عمر آن را افزایش می دهد.

3. بهبود نتایج درمان: سیستم UPS تضمین می کند که درمان قطع نمی شود و در نتیجه نتایج درمان و رضایت بیمار بهبود می یابد.

 

معایب کارکرد لیزر بدون یوپی اس :

استفاده از لیزر بدون یو پی اس در کلینیک‌های زیبایی ممکن است به مشکلات زیر منجر شود:

1. خطر خسارت دستگاه: لیزرها برای ایجاد تغییرات آرایشی و درمانی بر روی پوست و موها از انرژی بالا استفاده می‌کنند. در صورت قطع برق ناگهانی، دستگاه لیزر خاموش می‌شود و ممکن است با خسارت و آسیب دیدگی مواجه شود. در صورت نبود یو پی اس، این خطر برای دستگاه وجود دارد.

2. توقف درمان: در صورتی که لیزر بدون یو پی اس استفاده شود و قطعی برق ناگهانی رخ دهد، عملکرد دستگاه متوقف می‌شود و درمان موردنظر برای بیمار نمی‌تواند به درستی ادامه پیدا کند. این موضوع می‌تواند باعث اختلال در روند درمانی و نارضایتی بیمار شود.

3. عدم ثبات در تغذیه برق: لیزرها به تغذیه برق پایدار و قوی نیاز دارند تا به درستی عمل کنند. در صورتی که نیروی برق نامنظم یا نوسانات برق رخ دهد، دستگاه لیزر ممکن است کارایی خود را از دست دهد و نتایج آرایشی و درمانی مورد انتظار را نتواند به ارمغان بیاورد.

4. از دست رفتن تنظیمات و پارامترها: دستگاه‌های لیزر دارای تنظیمات و پارامترهای حساسی هستند که برای هر بیمار یا مشتری خاص تنظیم می‌شوند. در صورت قطع برق و عدم وجود یو پی اس، تنظیمات از بین می‌روند و ممکن است نیاز باشد که پس از روشن شدن مجدد دستگاه، تنظیمات را دوباره انجام دهید.

5. تأثیر بر تجربه مشتریان: مشتریان کلینیک‌های زیبایی برای درمان‌های لیزری به مراکز می‌آیند و انتظار دارند که در یک جلسه کامل درمانی خوب بگذرانند. با قطعی برق ناگهانی و عدم استفاده از یو پی اس، تجربه مشتریان ممکن است به خطر بیافتد و نارضایتی آنها را به همراه داشته باشد.

 

UPS مناسب برای مراکز لیزر :

انتخاب نوع مناسب یو پی اس برای دستگاه لیزر بستگی به ویژگی‌ها و نیازهای خاص دستگاه و شرایط برق شبکه محیطی دارد. خرید یو پی اس و دستگاه های برق اضطراری متناسب با دستگاه لیزر کندلا می تواند از ورود آسیب های خطرناک و جدی به دستگاه جلوگیری کند.

دستگاه ups آنلاین با توجه به دارا بودن تکنولوژی تبدیل دوگانه (Double Conversion) می‌تواند از دستگاه لیزر در مقابل تمامی نوسانات و تغییرات غیرعادی دامنه و فرکانس ولتاژ محافظت کند. از آنجایی که دستگاه‌های لیزر الکساندرایت کندلا در هنگام شات زدن، جریان زیادی از دستگاه یو پی اس می‌کشند، عموماً نیازمند یو پی اس آنلاین 10kVA یا حتی در بعضی موارد یو پی اس صنعتی (سه فاز) هستند.

باتری UPS باید دارای ظرفیت مناسب برای تامین انرژی دستگاه لیزر باشد. در هنگام خرید یو پی اس برای دستگاه لیزر باید دقت داشته باشید که باتری UPS با توان و ظرفیت مناسب انتخاب شود.

 

امداد باتری جلودار نمایندگی فروش دستگاه های یو پی اس مناسب با دستگاه لیزر کندلا می باشد که در صورت نیاز به خرید یو پی اس متناسب با لیزر خود می توانید با کارشناسان مجموعه ی ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در زمینه ی مشاوره خرید یو پی اس از آنها بپرسید: 09160700015

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *