بهترین برندهای یو پی اس در سال 2024

بهترین برندهای یو پی اس

بهترین برندهای یو پی اس در سال 2024 :

انواع یو پی اس با برندها و کیفیت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند.هر برند با ارائه ویژگی‌ها، مزایا، خدمات و قیمت‌های متفاوت، سعی در جلب نظر مشتریان دارد و این تنوع، انتخاب را برای خریداران دشوارتر می‌کند. در این نوشتار سعی داریم برندهای معروف یو پی اس (دستگاه های برق اضطراری بی وقفه) ایرانی و خارجی (بهترین برند یو پی اس ایرانی و خارجی) که در حال حاضر در بازار وجود دارند را به شما معرفی نماییم.

از بهترین انواع برند یو پی اس ایرانی عبارتند از: فاراتل، آبان، آلجا، آماک، تتیس، تکام، سیماران، فاران، مگامداوم، نیروسان، ویرا و هژیر صنعت

و برخی از برندهای خارجی نیز عبارتند از: APC، BOORI، Rielo ،Delta ،Esispower ،TESCOM  ،GE ،INFORM ،ATSIS ،POWER WARE ،EATON ،HYONDAI ،KSTAR

علیرغم تنوع زیاد برندهای یو پی اس UPS ایرانی و خارجی ، می توان معیارهای زیر را به منظور انتخاب یک برند خوب UPS معرفی نمود:

  • کارایی و راندمان دستگاه UPS
  • میزان و قدرت حفاظت
  • خدمات پشتیبانی

لیست برترین یو پی اس ایرانی

1- یو پی اس فاراتل

شرکت فاراتل در بیست و هفتم خردادماه سال ۱۳۵۲ بصورت رسمی تاسیس گردید. سوابق فعالیت غیر رسمی فاراتل، به آغاز همکاری تجاری دو شرکت فاراده و تلفان و به چهار سال قبل تر یعنی سال ۱۳۴۸ برمی گردد. دو شرکتی که سوابق درخشانی از همکاری با یکدیگر به جای گذشته اند.

زمانی که نه تنها هیچ نشانی از شرکت های تولید کننده ایرانی در زمینه تجهیزات و دستگاههای الکترونیکی در کشور به چشم نمی خورد بلکه بسیاری از برند های معروف جهان نیز پا به عرضه وجود نگذاشته بودند.

اینگونه بود که به حق، شعار ” پیشرو صنایع الکترونیک در ایران “ برای فاراتل انتخاب گردید. فاراتل همواره در طول این ۴۰ سال سعی بر آن داشته تا با تلاش، خلاقیت و نوآوری، بر شعار همیشگی خود استوار باشد و جایگاه پیشرو بودن خود در این صنعت را حفظ کند.

می توان سوابق فاراتل در این سالها را به دوره های زیر تقسیم نمود که شاید بتوان هریک از این دوران را، گامی در جهت پیشرفت صنعت الکترونیک کشور و خدمت رسانی به مصرف کننده ایرانی دانست.

2- یو پی اس فاران

شرکت صنایع الکترونیک فاران با شعار ” تداوم ببخش …” با تمرکز بیشتر در جهت تولید و توزیع انواع یو پی اس و باتری و تجهیزاتی مانند: اینورتر و استابلایزر می باشد. شرکت صنایع الکترونیک فاران با هدف فعالیت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و کامپیوتری تأسیس گردیده است.

در راستای انتقال دانش فنی و تکنولوژی به داخل کشور و تولید تجهیزاتی با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر، فاران نسبت به عقد قراردادهای تولید مشترک با چندین کمپانی معتبر آسیایی و اروپایی اقدام نموده است. این شرکت با افتتاح خط توسعه تولید باتری در سال ۱۳۸۸ و گسترش فضای کارخانه در استان کرمانشاه، و دفتر مرکزی در شهرک فناوری پردیس تهران با بهره گیری بیش از هزار نفر پرسنل متخصص و فنی در حال فعالیت می باشد و همچنین محصولات خود را از طریق بیش از ۵۰ نمایندگی در سراسر ایران عرضه می نماید.

3- یو پی اس آلجا

برند آلجا از ۲۰ سال پیش شروع به فعالیت در حوزه تولید تجهیزات الکترونیکی کرده و پس از توسعه و گسترش، به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع منابع پشتیبان برق و استابلایزر فعالیت می‌کند. شرکت آمایش لوازم جانبی الکترونیک و صنعت روز که به اختصار آلجا نامیده می‌شود؛ در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است. تخصص این شرکت در حوزه تولید یو پی اس، استابلایزر و باتری است. یو پی اس‌های آلجا ویژگی‌های مهمی دارند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

4- یو پی اس آبان

شرکت آبان نیرو با بیش از ۲۰ سال سابقه تولید تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی؛ مدل‌های مختلفی از یو پی اس را هم عرضه می‌کند. یو پی اس‌های آبان با توان، ظرفیت و در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده یو پی اس مورد نظر خود را از میان محصولات آبان انتخاب و خریداری کنید.

5- یو پی اس هژیر

از جمله دیگر برندهای خوب و معتبر تولید کننده یو پی اس می‌توانیم به هژیر اشاره کنیم. شرکت هژیر صنعت با بیش از ۳۰ سال تجربه در تولید یو پی اس، استابلایزر، باتری و… محصولاتی منحصر به فرد عرضه می‌کند. انواع یو پی اس هژیر بر اساس استانداردهای روز و با استفاده از تجهیزات و قطعات با کیفیت تولید می‌شوند.

6- یو پی اس مگا

شرکت مگا مداوم در سال ۱۳۸۵ با هدف تولید محصولات با کیفیت و منحصر به فرد الکتریکی تاسیس شد. یو پی اس فقط یکی از محصولات شرکت مگا بوده و در مدل‌های مختلف تولید می‌شود. کیفیت، دقت و کارایی بالا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یو پی اس مگا مداوم هستند.

7- یو پی اس تکام

شرکت تولیدی صنعتی تکام در کنار سایر برندهای معتبر، انواع یو پی اس با کیفیت را تولید می‌کند. بیش از ۳۰ سال تجربه در کنار مهارت و دانش متخصصان باعث تولید محصولات با کیفیت توسط برند تکام شده است. شرکت تکام برای تولید انواع یو پی اس از تجهیزات و قطعات به روز استفاده می‌کند. به همین علت تولیدات تکام از کیفیت و کارایی مطلوبی برخوردار هستند.

8- یو پی اس هیراد

صنایع بهبود الکترونیک هیراد در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد. هیراد نیز یکی از برندهای ایرانی، معتبر و با تجربه در زمینه تولید یو پی اس محسوب می‌شود. هر یک از انواع یو پی اس هیراد با بهترین قطعات، تجهیزات به روز و دانش فنی متخصصان این حوزه تولید می‌شوند.

9- یو پی اس آماک

شرکت آماک کوشا در سال ۱۳۷۹ در زمینه واردات محصولاتی مانند یو پی اس فعالیت خود را آغاز کرده است. برند آماک به تدریج در کنار واردات، نسبت به تولید انواع یو پی اس با کیفیت نیز اقدام کرده است. در حال حاضر نمایندگی چند برند معتبر یو پی اس را داشته و خود نیز محصولات با کیفیتی تولید می‌کند.

10- یو پی اس هیرسا

از جمله دیگر برندهای خوب و معتبر یو پی اس می‌توانیم به پرتوان هیرسا اشاره کنیم. شرکت هیرسا انواع یو پی اس با کیفیت را بر اساس استانداردهای روز تولید می‌کند. محصولات هیرسا از کیفیت و دقت بالایی برخوردار هستند. تنوع بالا نیز یکی دیگر مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات هیرسا است.

بهترین برند خارجی یو پی اس : یو پی اس APC

برند APC که در کشور آمریکا عرضه شده، مشهورترین برند خارجی در ایران است. از این شرکت به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در حوزه تجهیزات برق اضطراری نام برده می‌شود. تنوع بالای محصولات این شرکت از انواع یوپی اس خانگی و اداری کوچک با توان کم تا انواع UPS سه فاز صنعتی با توان بالا را شامل می‌شود.

 

خرید بهترین یو پی اس

برند تولید کننده تنها معیار برای خرید یو پی اس نیست. بلکه باید مشخصات فنی یو پی اس را با کار مورد نظر خود مقایسه کنید. چنانچه قصد اتصال دستگاه‌های با توان بالا به یو پی اس را دارید؛ باید UPS قدرتمندتری انتخاب کنید. از طرفی باید آنلاین و آفلاین بودن یو پی اس را هم در نظر بگیرید. منظور از یو پی اس آنلاین؛ دستگاهی است که برق AC ورودی را به کمک رکتیفایر به DC و سپس آن را با استفاده از اینورتر به خروجی AC تبدیل می‌کند.

در حالی که یو پی اس آفلاین؛ مستقیما برق ورودی را به دستگاه‌های مصرف کننده وارد خواهد کرد. دسته سوم یو پی اس‌ها؛ نوع لاین اینتراکتیو است. یو پی اس لاین اینتراکتیو نه به سادگی مدل‌های آفلاین عمل می‌کند و نه پیچیدگی یو پی اس آنلاین را دارد. به همین علت برای تامین جریان برق و محافظت از دستگاه‌های حساس بهتر است یو پی اس آنلاین را انتخاب کنید. از جمله مهم‌ترین کاربردهای یو پی اس آنلاین، آفلاین و لاین اینتراکتیو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دستگاه لیزر: برای جلوگیری از وارد شدن صدمه به دستگاه‌های گران قیمت لیزر از یو پی اس آنلاین استفاده می‌شود.
  • پزشکی و دندانپزشکی: روشن ماندن مداوم دستگاه‌های پزشکی و دندانپزشکی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین باید از یو پی اس آنلاین برای این دستگاه‌ها استفاده کنید.
  • دستگاه‌های رادیولوژی: بهترین انتخاب برای دستگاه‌های رادیولوژی و تصویربرداری؛ یو پی اس آنلاین است.
  • آسانسور و دوربین مدار بسته: برای تامین برق این دستگاه‌ها، یو پی اس لاین اینتراکتیو خریداری می‌شود.
  • مودم و عابربانک: یو پی اس‌های لاین اینتراکتیو انتخاب مناسبی برای اتصال به مودم اینترنت و دستگاه‌های عابربانک هستند.
  • لوازم خانگی: برای تامین جریان برق اضطراری و محافظت از لوازم خانگی بهتر است از یو پی اس لاین اینتراکتیو استفاده کند.

برای خرید یک یو پی اس با کیفیت که برند اصل و قیمت مناسب دارد؛ باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *